Diskuzní fórum

Cvičení s míčem

zpět

  • velký míč uživatel: Lusi datum a čas: 2013-02-17 11:58 Skrýt

    Lusi Dobrý den,
    jak velký míč, by jsem si měla zakoupit?děkuji

    reagovat na příspěvek

    • Re: velký míč uživatel: pacikova datum a čas: 2013-02-20 12:30

      pacikova Správná velikost velkého míče se určuje podle vaší výšky nebo délky paže.

      výška postavy - délka paže - průměr míče
      140 cm 45 - 55 cm 45 cm
      150 cm 56 - 65 cm 55 cm
      175 cm 66 - 80 cm 65 cm
      nad 175 cm 81 - 90 cm 75 cm

      pozn. Délka paže - měřeno od ramenního kloubu ke konečkům prstů.
  • velikost míče uživatel: Isand datum a čas: 2013-05-05 20:57 Skrýt

    Isand Dobrý den,
    uvažuji o koupi velkého míče. Měřím 169 cm. Podle tabulek bych měla koupit mič velký 65 cm. Ale mám velkou nadvahu a nekde uvadějí, že z toho důvodu by měl být míč větší a podhuštěný. Je to pravda? Děkuji za odpověď.

    reagovat na příspěvek

    • Re: velikost míče uživatel: EvaMrazkova datum a čas: 2013-05-30 14:27

      EvaMrazkova Dobrý den, nejlepší by bylo si ho vyzkoušet. Měla byste mít, když se na něj posadíte, prvý úhel v kolenou a stehna a kolena v jedné linii.
      Pro Vaše kolena je lepší větší nežli menší. Takže pokud nemáte šanci si to někde v obchodě vyzkoušet, raději bych doporučila větší.

      Krásný a klidný den
  • Další lekce uživatel: Ka datum a čas: 2014-01-30 19:21 Skrýt

    Ka Dobrý den,
    chtěla bych se zeptat, zda přibudou další lekce ze cvičení na velkém míči.

    Děkuji

    reagovat na příspěvek

    • Re: Další lekce uživatel: pacikova datum a čas: 2014-02-11 12:41

      pacikova Dobrý den,

      další lekce máme v plánu co nejdříve, nejenom se cvičením na velkých míčích ale i nějaká další.
  • menopauza uživatel: Jaluna datum a čas: 2014-08-03 13:16 Skrýt

    Jaluna Dobrý den, máte nějaké video pro ženy kolem 50 ? V přechodu ještě sice nejsem, ale všechny příznaky napovídají, že to brzy přijde. Nejvíc mě samozřejmě trápí břicho. Děkuji

    reagovat na příspěvek

    • Re: menopauza uživatel: EvaMrazkova datum a čas: 2014-09-16 20:08

      EvaMrazkova Dobrý den, doporučila bych Vám cvičení pomalejšího charakteru, tzn. yogu nebo pilates a posilování břiška můžete zařadit také. Vesměs je to tak, že pokud Vám jakýkoliv pohyb nebude dělat dobře, neměla byste ho dělat.
      Mějte se krásně
Nový příspěvek do diskuze
Kontrolní kód jiný obrázek
Opište kontrolní kód