Diskuzní fórum

Hubnoucí cvičení - Nohy

zpět

  • písnička uživatel: prdelka datum a čas: 2011-04-05 18:24 Skrýt

    prdelka jak se jmenuje ta písnička co u toho potichu hraje

    reagovat na příspěvek

    • Re: písnička uživatel: sekanina datum a čas: 2011-04-05 19:28

      sekanina Dobrý den,

      jsou to skladby z CD STEP 42, Best of 2004
      - u cvičení na Nohy 1 jsou to písničky:
      Junior Jack - Stupidisco (Lee Cabrera remix)
      Eric Prydz - Call on Me
      - u cvičení na Nohy 2 jsou to písničky:
      Rune - Calabria
      Freestylers - Push Up

      Všechnu hudbnu máme samozřejmě nahlášenou přes oranizaci OSA, že ji můžeme používat jako podkres v našich videích na FitnessTV :)
  • Lýtka uživatel: janulinka datum a čas: 2011-08-18 17:39 Skrýt

    janulinka Dobrý den,chtěla bych se zeptat jak se dají zhubnout lýtka,všude píšou,že je to skoro nemožné,ale to se mi nechce věřit.Děkuji za odpověď a moooc chválím vaše stránky :)

    reagovat na příspěvek

    • Re: Lýtka uživatel: EvaMrazkova datum a čas: 2011-08-22 14:20

      EvaMrazkova Dobrý den, ona je to vesměs pravda. Je geneticky dané jakou budete mít stavbu těla, kam se bude přednostně ukládat tuk, jak bude vypadat Vaše postava poměrově atd. Kdybyste chtěla např. lýtka vyrýsovat, tak tvrdá fitness strava, aerobní trénink a posilování právě nohou Vám k tomu pomůže, ale je to opravdu velký boj s pevnou vůlí. Budu držet pěsti ;-)
  • stehna uživatel: Cleer datum a čas: 2012-01-26 17:58 Skrýt

    Cleer Dobrý den, chtěla bych poradit ohledně svalů na nohou, kdysi jsem sportovala a vytvořily se mi mohutné svaly na předních stranách stehen, moc ráda bych se jich zbavila nebo je aspoň trochu zmenšila, popř. vytvarovala tak, abych je neměla "vypouklé". Myslíte, že je vina třeba na tom, že jsem se málo protahovala? Moc bych ocenila radu od odbornice :) děkuji za odpověď.

    reagovat na příspěvek

    • Re: stehna uživatel: EvaMrazkova datum a čas: 2012-02-27 11:26

      EvaMrazkova Dobrý den, omlouvám se za pozdní reakci. Co jste provozovala za sport? A jaký děláte teď? Jak jsem psala výše, je to otázka genetiky... Určitě chyba není v protahování, spíše předimenzované zatěžování nohou, nevyrovnaný vzhled mezi spodní a horní polovinou těla může způsobit Váš pocit.
      Doporučila bych zařadit běh nebo jízdu na kolečkových bruslích, nebo jakoukoliv aerobní aktivitu, tzn. takovou při které v pohodě udýcháte sportovní výkon a pak třeba trochu naposilovat vršek. Takže v shrnutí - na spodek aerobní zátěž na vršek se zátěží :-) Kdybyste měla jakékoliv další dotazy pište na eva.mrazkova@fitnesstv.cz
      Pěkný den
  • Stehna uživatel: Pajre datum a čas: 2012-02-22 22:09 Skrýt

    Pajre Dobrý den, loni na lyžích jsem si poranila kolenní vazy, hrozí mi operace. Mohu ji však předejít tím, že mám hodně posilovat stehno, ale nevím jak často a jaké cviky jsou ty správné, potřebuji poradit. Děkuji předem za odpověď

    reagovat na příspěvek

    • Re: Stehna uživatel: EvaMrazkova datum a čas: 2012-02-27 11:30

      EvaMrazkova Dobrý den i Vám. Omlouvám se pozdní odpověď. Posilovat stehna můžete různými výpady - dopředu, do stran, do zadu, dřepy atd... jen si prosím vždy dejte pozor na to, aby při podřepu nedošlo k tomu, že Vám půjde koleno před špičku, tzn. měl by být v koleni pravý úhel. Při výpadech vpřed jde především o přední nohu, vzad taktéž o přední a stranou o obě nohy. Lze v těchto podřepových pozicích dělat i výdrže nebo malé hmity...
      Myslím, že tento problém zmiňuji i ve videích při posilování - je to opravdu důležité, udržet koleno a patu pod sebou :-)
      Pěkný den
  • Stehna a boky uživatel: Shia datum a čas: 2012-02-24 10:20 Skrýt

    Shia Dobry den chtěla bych se zeptat na nějaké osvědčené cviky na vnitřní stranu stehen, a také na boky.Je to otřesné, když mi to visí přes kalhoty.To je momentálně asi můj největší problém. Děkuji za odpověd :)

    reagovat na příspěvek

    • Re: Stehna a boky uživatel: EvaMrazkova datum a čas: 2012-02-27 11:37

      EvaMrazkova Dobrý den, pokud chcete vnitřní stranu stehen zeštíhlit, opět je tu téma aerobního tréninku, tzn. běh, eliptical, chůze atd v aerobní zóně (zóna, při které spalujete, Vaše srdce jde na 65-75% svého maxima). Pokud se týká zpevnění, pak doporučuji při lehu na boku, horní nohu fixovat pokrčenou před tělem a zvedání spodní, nebo pokud máte overball, stlačování míčku mezi koleny.
      Co se týče boků, tak to je bohužel úděl nás žen. Přednostně si tělo ukládá tuk do břicha a boků a do stehen a hýždí. Je to kvůli našemu mateřskému poselství. Nicméně dá se s tím něco dělat... aerobní trénink a usměrnit stravování :)
      Držím pěsti
      Pěkný den
  • Jídelníček uživatel: nikolapesnova datum a čas: 2012-05-07 08:19 Skrýt

    nikolapesnova Dobrý den, ráda bych shodila cca 5-8kg. Měřím 170cm a vážím 69kg. Mám sedavé zaměstnání 9hod. denně (Po-Pá) a začínám s cvičením.1x týdně spinning, 1x Flowin, 1x posilovna, 2x týdně kondiční a posilovací cviky doma, chystám se i na jízdy na kole během sezóny. Jen mám problémy s se sestavením jídelníčku, vstávám ve 4hod. ráno a chodím spát 21-22hod. Jsem typově hruška, s váhou bojuji už od dětství, nyní mám 35let. Poradíte mi jak na to nejlépe? Děkuji. Nikola Pěsňová (nikola.pesnova@seznam.cz)

    reagovat na příspěvek

    • Re: Jídelníček uživatel: EvaMrazkova datum a čas: 2012-05-09 18:22

      EvaMrazkova Dobrý den,
      zdá se, že pohybu máte dost. Dodržujte prosím při cvičení tepovou frekvenci, při které spalujete tuk. viz. náš článek v rubrice sport. A co se týče jídla... i když vstáváte ve 4 hod. ráno zkuste se najíst - ovoce, musli tyč. , celoz. rohlík - prostě sacharidy, ať máte sílu den začít. Pak jezte po 2-3 hodinách lehká jídla a malé porce. Vše je ve vaší stravě. Pokud máte postavu hrušky, snažte se to aerobní cvičení zacílit na spodní část těla a posilovat střed těla.
      Mnoho úspěchů a kdybyste měla jakékoliv další dotazy napište mi na mail eva.mrazkova@fitnesstv.cz
  • Hubnutí po porodu uživatel: ametyst datum a čas: 2012-05-10 10:51 Skrýt

    ametyst Dobrý den, jsem měsíc po porodu a pomalu bych chtěla hubnout poporodní kila:). Bohužel jsem hodně přibrala v bocích a stehnech-je možné cvičit i po porodu podle vašich videí a co konkrétně je nejlepší pro mě?Dříve jsem aktivně cvičila aerobik a posilování 2x až 3x týdně ale teď se bojím a ani nevím jak začít a jestli mohu posilovat i bříško-rodila jsem normálně.
    Děkuji moc s pozdravem,
    Vlaďka

    reagovat na příspěvek

    • Re: Hubnutí po porodu uživatel: EvaMrazkova datum a čas: 2012-05-10 11:33

      EvaMrazkova Dobrý den Vladi, prosím vydržte po šestinedělí. Pak začněte velmi zvolna např.rychlejší chůzí s kočárkem, posilování břicha opatrně - pánevní dno. Ať se Vám nerozestoupí linea alba a nemáte problémy s inkontinencí. Po cca 2 měsících můžete začít lehké warm up bez poskoků - posilovat hýždě a stehna. Břicho stále jen pánevní dno (zadržování močení). Další měsíc už můžete zkusit posilovat šikmé břišní svaly a přidat aerobní zátěž (kolo, chůze, běh, brusle atd...)Po cca 4-5 měsících (dle Vašeho stavu) byste už mohla začít plnohodnotně sportovat jak jste byla zvyklá... vydržte, nespěchejte na to, váha se Vám upraví z části sama staráním se o miminko.
      Krásný den
  • svaly uživatel: Jana datum a čas: 2012-06-01 09:35 Skrýt

    Jana DObrý den, chtěla bych se zeptat co mám udělat pro to, aby mi tolik nerostly svaly? stačí mi dvakrát za týden cvičit a stehna a lýtka mám jako sprintérka. Poradíte mi nějaké cviky nebo cvičení na zformování nohou? Co říkáte na běžící pás, nebo jumping?
    Děkuji za odpověď

    reagovat na příspěvek

    • Re: svaly uživatel: EvaMrazkova datum a čas: 2012-06-04 10:49

      EvaMrazkova Dobrý den, máte nejspíš geneticky daný větší počet bílých svalových vláken. Při každé aktivitě byste měla dát pozor na svoji tepovou frekvenci. Pokud budete provádět krátkodobé výkony na maximální zatížení, pak Vám svaly porostou rychleji. Pokud zvolíte vytrvalostní sport, tzn., takový který bude trvat déle jak 30 min., budete u toho dodržovat zásady aerobního tréninku, nemůže se stát, že Vám svaly zbytní, jen se vyrísují.
      Takže běh ano...jumping ne, jedině v případě, že byste při něm udržela tepovou frekvenci mezi 65-75% své max. TF...

      reagovat na příspěvek

  • stehna uživatel: Sanaj datum a čas: 2013-03-09 01:40 Skrýt

    Sanaj Dobrý den,
    ráda bych se zeptala na řešení mého malého problémku. Již téměř měsíc s Vámi cvičím a nemůžu si Vás vynachválit! Zhubla jsem celkem 4kg a to hlavně v oblasti břicha a boků. Bohužel problémové partie (zadek, stehna) zústávají. Cítím, že svaly se rýsují, ale centimetry jdou dolu velice pomalu. Navíc, pravé je objemější než levé. Vždy jsem to takto měla, ale v "tučném" období to nebylo tolik znát, nyní je to opticky velmi výrazné. Co bych s tím měla dělat? Mám tu hubenější nohu cíleně zatěžovat více nebo méně? Neřekla bych, že bych při cvičení nevědomky jednu nebo druhou nohu zatěžovala více. Děkuji.

    reagovat na příspěvek

    • Re: stehna uživatel: EvaMrazkova datum a čas: 2013-04-22 13:41

      EvaMrazkova Dobrý den,

      Prioritní ukládání tuků do stehen a hýždí je bohužel geneticky dané. U dysbalance pravé a levé části je to taktéž genetické.
      Co s tím? Je těžké takto radit na dálku, když nevidím, jak máte svaly na nohou vyrýsované, nebo viditelné. Nicméně, pokud budete posilovat více tu "slabší"nohu, nakonec bude silnější a více vypracovanější a popravdě si nedokážu představit aerobně zatížit pouze jednu nohu k tomu aby "zhubla"

      Ale myslím si, že pokud budete běhat nebo plavat nebo jezdit na bruslích, v aerobním pásmu a vynecháte posilování nohou a přidáte např. jen posilování břicha a paží, pak by se ten rozdíl měl spravit :)

      Krásný a klidný den
  • Běhání uživatel: Luca datum a čas: 2013-04-29 20:14 Skrýt

    Luca Dobrý den,
    můj příspěvek nejspíše nepatří k tomuto téma, ale trošku se ho dotýká.
    Rozhodla jsem se že začnu pomalu běhat. Vzhledem k tomu, že jsem začátečník, tak jsem zvolila volnější tempo a krátké trasy, abych to vůbec udýchala. Cca po týdenním běhu mě začal bolet kotník, na vnější straně mě v něm při dopadu vždy bodne. Od té doby, mne kotník bolí i při chůzi, tak jsem prozatím běh vysadila. Mohli byste mi poradit, co s tím? děkuji za odpověď.
    Přeji hezké jarní dny

    reagovat na příspěvek

    • Re: Běhání uživatel: EvaMrazkova datum a čas: 2013-05-30 14:17

      EvaMrazkova Dobrý den, možná přetížení, možná jste špatně došlápla, skřípnutý nerv apod. Lepší by bylo, pokud Vám potíže přetrvávají, zajít za ortopedem.

      Krásný den
  • Zeštíhlení stehen uživatel: Luminar datum a čas: 2014-02-24 21:30 Skrýt

    Luminar Dobrý den,
    chtěla bych se zeptat, zda je pravda, že když začnu cvičit po dlouhé pauze, nebo úplně poprvé, že se stehna nejdříve zvětší, nabudou a čím déle a pravidelněji cvičím, postupem času se zeštíhlí?Zpozorovala jsem to nedávno. Měla jsem dlouhou pauzu a zdá se mi, že stehna se maličko zvětšila. Teď, když cvičím pravidelně, připadá mi, že stehna se zase pomalu zmenšují. Cvičím cardio cvičení, více sérií po více opakováních, max s 1,5 kg činkou a také podle Vašich videí, která jsou vynikající :).
    Předem děkuji za odpověď.

    reagovat na příspěvek

    • Re: Zeštíhlení stehen uživatel: Veronika datum a čas: 2015-03-08 18:43

      Veronika Mám úplně stejný dotaz...
  • cvičení uživatel: Deniska5 datum a čas: 2017-07-28 21:51 Skrýt

    Deniska5 Super, moc díky. Nějakou diskuzi na tohle téma jsem našla i tady - http://zdravi-hubnuti.cz/tema-stehna/
  • cvičení uživatel: Deniska5 datum a čas: 2017-07-28 21:52 Skrýt

    Deniska5 Super, moc díky. Nějakou diskuzi na tohle téma jsem našla i tady - http://zdravi-hubnuti.cz/tema-stehna/
Nový příspěvek do diskuze
Kontrolní kód jiný obrázek
Opište kontrolní kód