Diskuzní fórum

Zahřátí - Warm Up

zpět

  • Formování postavy uživatel: janafik datum a čas: 2011-11-14 15:06 Skrýt

    janafik Dobrý den,
    cvičím dle portálu FitnessTV několik měsíců. Mám svoji sestavu videí, ve které mám zařazen Warm up šetřící klouby bez poskoků. Doporučte mi prosím alternativu podřepů, výpadů, dřepů, plié. Při artroze 3. stupně se tyto cviky zvládají obtížně.
    Děkuji

    reagovat na příspěvek

    • Re: Formování postavy uživatel: EvaMrazkova datum a čas: 2011-11-22 16:18

      EvaMrazkova Dobrý den,

      Při artroze 3 stupně byste opravdu měla šetřit svoje klouby. Takže na hýždě - posilování ve stoji nebo v kleku na čtyřech zanožování unožování - video na posilování hýždí, protože ty se při dřepech a plie také zapojují. Co se týče stehen, tak tam to bude trochu oříšek. Rotoped s přiměřenou zátěží jste zkoušela? Jinak co se týká posilování přední strany stehen - zkuste prosím ve stoji, když se přidržíte stěny pokrčít koleno a pak ho silou pomalu propnout, uvědomit si sílu quadricepsu - přední strany stehna a zatnout. To samé na zadní stranu stehen - zakopávání - přitahování paty k hýždím. Silou, pomalu přitáhnout, uvědomit si hamstring (zadní stranu stehna).
      Pěkný den a mnoho příjemných chvil se cvičením!
  • Úbytek centimetrů uživatel: Kristynka92 datum a čas: 2012-04-03 19:38 Skrýt

    Kristynka92 Dobrý den,
    právě jsem se na doporučení zaregistroval a a připadám si, jak Alenka v říši divů :-) Moje situace je následující. Pocházím z rodiny, kde lidé v pokročilém věku ztloustnou. Mě je 19 let, mám 165 cm a 70 kg.

    Ráda bych zastavila tloustnutí v naší rodině, když jsem ještě teoreticky na začátku. Chci požádat o radu, která cvičení dělat a kolikrát týdně, abych hubla centymetry, tedy spalovala tuky. Pořídila jsem si i sporttester,tepovku už jsem si také podel Vás spočítala a jídlo upravila. :-)

    Nerada bych začala cvičit špatně. Nevím zda dělat cviky v sekci ,, cviky na hubnutí" nebo ,, aerobní cvičení" a zda z určité sekce můžu dělat všechny cviky nebo jen některé, aby to mělo efekt, který potřebuju. Jednoduše poraďte úplnému začátečníkovi prosím :-)

    Předem Vám děkuju za pomoc

    reagovat na příspěvek

    • Re: Úbytek centimetrů uživatel: EvaMrazkova datum a čas: 2012-04-04 16:24

      EvaMrazkova Dobrý den,
      jak Alenka si připadat nemusíte. Za chvíli se zorientujete ve cvičeních, které nabízíme na našich videích a budete sama cviky modifikovat.
      Co se týče samotného cvičení, úplně ze začátku se zahřejte, protáhněte, zaposilujte a pak znovu protáhněte. Doporučovala bych 2 dny v týdnu cvičit takto - jak píši výše (posilování bych orientovala na břicho a záda, abychom zpevnili nejdříve korzet. Až po delší době bych začala posilovat zvlášť partie rukou a nohou). Warmup cca 10min., protažní po warmup, posilování břicha, zad...Nazvěme tyto dny posilovací.
      Některý další den zkuste pouze aerobní zátěž dle sporttestru a dodržujte pásmo spalování. Tyto dny budou spalovací. Zátěž by měla trva min. 20 min. kontinuální, nepřerušená...
      A pak jeden den věnujte cvičení body and mind (yoga, pilates atd...)Tyto dny budou regenerační. Ostatní dny volno.
      Pokud bychom to postavili např. od pondělí.
      Pondělí - spalovací
      Úterý - posilovací
      Středa - volno
      Čtvrtek - spalovací
      Pátek - posilovací
      Sobota - regenerační
      Neděle - volno

      :-) doufám, že jsem Vám pomohla. Kdybyste cokoliv potřebovala zkonzultovat, ozvěte se mi na mail.

      Držím palce
  • Mám Problém uživatel: MONNI datum a čas: 2014-04-17 09:24 Skrýt

    MONNI Dobrý den,je mi 14 let a nejsem zrovna hubená a smějí se mi za to.
    Chtěla bych vyzkoušet tyhle cviky,ale je prý i potřeba dobrá strava,ale já se bohužel nepohybuju v tom a nevím jak poznat,že mám denně sníst jen např. 1200 kcal.
    Nerozumím tomu,vaše cviky už provozuji,ale nemohli byste mi pomoci i se stravou,ale né moc náročnou na peníze..?
    Předem děkuji.:)

    reagovat na příspěvek

    • Re: Mám Problém uživatel: Nutriční_Terapeut datum a čas: 2014-04-29 16:16

      Nutriční_Terapeut Dobrý den,
      jelikož jste hodně mladá a tělo potřebuje živiny pro správný vývoj doporučila bych se držet zásadami zdravé výživy bez počítání kJ. Zařadit do jídelníčku celozrnné výrobky, mléčné výrobky (jogurty, sýry, kefír.mléko...), dostatek ovoce a zeleniny, maso, obilniny, luštěniny a nezapomínat na dostatečný pitný režim.
      S pozdravem NT FitnessTV
  • Chci zhubnout uživatel: Duri85 datum a čas: 2014-10-03 10:22 Skrýt

    Duri85 Dobrý den, začal jsem dělat cviky na hubnutí. Cvičim od Zahřátí - Warm Up 1 po Zahřátí - Warm Up 5, celkem mi to vychází na 35 min. Dále pokračuji strečinkem po zahřátí a hned na to se pustím do posilování bríška na horní i spodní část. Druhý den opakuji to samé, ale posilluji ruce.
    Chtěl bych se zeptat kolik dnů v týdnu tenhle program můžu cvičit. Jinak vám moc děkuji, cvičení s vámi je radost, každým dnem se cítim o něco lépe.

    reagovat na příspěvek

    • Re: Chci zhubnout uživatel: EvaMrazkova datum a čas: 2014-11-18 16:58

      EvaMrazkova Dobrý den, děkujeme za pochvalu. A vracíme ji! Takto by to mělo být skvělé. Ještě bych doporučila jiný pohyb, ať si Vaše tělo nezvykne na stále ten samý cvičební program. Pak začne stagnovat a vy být nespokojená. Můžete si jeden měsíc nastavit program 2+1 (2dny cvičení a den odpočinek) a další měsíc třeba 3+1, další 2+2. Nastavte režim, ten dodržujte ale obměňujte!
      Zařadila bych i běh, nebo kolo nebo co Vás z takových těch aerobních aktivit baví a nakonec určitě posilování břicha a jeden trénink je hotov :)
      Držíme pěsti!
  • Chci konečně zhubnout uživatel: kasablanka17 datum a čas: 2015-04-06 17:45 Skrýt

    kasablanka17 Dobrý den.Prosím o radu. Dlouhodobě se snažím zhubnout, ale nedaří se mi.Musím říci, že jsem ještě 5 kg nabrala. Zhubnout potřebuji ve všech partiích. Měřím 159 a vážím 69kg.To je hrůza... Nemám pevnou vůli a vlastně už jsem tak zblblá dietami a všem kolem hubnutí, že už ani nevím co by mohlo pomoci. Prosím o radu, jak se vzpamatovat, jak znovu začít a jak hlavně vydržet...Děkuji za odpověd.
  • Videa uživatel: Kammca datum a čas: 2015-04-28 15:02 Skrýt

    Kammca Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jestli se dají videa stáhnout. Ráda cvičím podle vzoru, ale né vždy se dostanu na internet, a tak bych uvítala, stažené videa ve svém tabletu, které bych si mohla pustit kdykoli. Je to možné?
    Děkuji

    reagovat na příspěvek

    • Re: Videa uživatel: pacikova datum a čas: 2015-06-23 10:33

      pacikova Dobrý den,

      naše videa jsou dostupná pouze online. Bohužel kvůli udržení návštěvnosti našeho portálu se nedají stáhnout a sledovat offline.
  • Hubnutí a běh uživatel: Mishell datum a čas: 2015-08-05 08:40 Skrýt

    Mishell Jako formu nejefektivnějšího zahřátí volím běh, třeba jenom krátký, ale perfektně to nastartuje metabolismus a zahřeje a prokrví celé tělo! :-) Zde je tip jak začít, pro úplné začátečníky http://bodyshape.cz/jak-zacit-spravne-behat/
    Hezký den a smějte se :-), Mishell
  • Hubnutí a běh uživatel: Mishell datum a čas: 2015-08-05 08:41 Skrýt

    Mishell Jako formu nejefektivnějšího zahřátí volím běh, třeba jenom krátký, ale perfektně to nastartuje metabolismus a zahřeje a prokrví celé tělo! :-) Zde je tip jak začít, pro úplné začátečníky http://bodyshape.cz/jak-zacit-spravne-behat/
    Hezký den a smějte se :-), Mishell
  • co cvičit jako začátečník co chce výrazně zhubnout? uživatel: Lenka38 datum a čas: 2016-03-05 20:53 Skrýt

    Lenka38 Je mi 38, jsem po dvou porodech. Chci výrazněbzhubnout a dlouhá léta jsem necvičila.
Nový příspěvek do diskuze
Kontrolní kód jiný obrázek
Opište kontrolní kód