Diskuzní fórum

Posilování s činkami

zpět

  • Posilování předloktí uživatel: Aneta datum a čas: 2012-12-14 20:03 Skrýt

    Aneta Dobrý den, chtěla bych se zeptat na posilování předloktí. Respektive tvarování. Asi je tento dotaz od ženy překvapivý, ale mně se líbí i u žen vytvarovaná předloktí, aby byly vytvarované celé ruce. Zeptala bych se i na dlaně a nárt dlaně, ale na to jedině zátěžový kroužek nebo kleště, že?

    Předem děkuji za odpověď.

    Aneta

    reagovat na příspěvek

    • Re: Posilování předloktí uživatel: EvaMrazkova datum a čas: 2013-01-11 10:10

      EvaMrazkova Dobrý den, velmi zajímavý dotaz... Pokud posilujete celé paže a držíte u toho činku, už tak posilujete jejím stiskem předloktí, prsty i svaly na dlani. Nicméně izolované posilování na předloktí je s činkou v ruce, opředné předloktí o podložku a zápěstí, tedy dlaň aby volně visela dolu (např. předloktí na stole) a přitahování dlaně k předloktí.... :) Snad jsem to vysvětliila dostatečně srozumitelně :)
      Mějte krásný den
  • posilovaní rukou uživatel: Janka datum a čas: 2014-01-13 14:12 Skrýt

    Janka Dobrý den, již půl roku cvičím podle Vašich videí a ráda bych si nechala poradit. Cvičím 2x-4xtýdně, posilovací cviky, které různě obměňuju a kombinuju podle času a nálady. Ohledně rukou cítím výrazné zlepšení kondice, kliky už mi nedělají žádné problémy, svaly se rýsují, ale i tak jen tiše závidím při pohledu na paže paní cvičitelky! Cvičím s činkami 1,5kg,vadí mi, že paže mám stále nakynuté,a z vnitřní strany celulitidu. Vážím 60kg při výšce 162cm.
    děkuji za radu
    Janka

    reagovat na příspěvek

    • Re: posilovaní rukou uživatel: EvaMrazkova datum a čas: 2014-02-15 10:12

      EvaMrazkova Dobrý den, tak to je skvělé! Přidala bych ještě např. orbitrek, tam zapojujete i horní polovinu těla a nebo chůzi s holemi (nordik walking). Jde o to, že je potřeba zapojit aerobní trénink, kterým spalujete tuk. Jen posilování je skvělé pro svaly a můžete si je tím vytvarovat, ale nebudou vidět, pokud nezapojíte aerobní aktivitu. Měla by trvat minimálně 30min. a pokud máte měřič tepové frekvence, pak se řiďte radami v našem článku http://www.fitnesstv.cz/chcete-pri-cviceni-hubnout-hlidejte-si-svou-tepovou-frekvenci
      Pokud měřič TF nemáte, pak se řiďte podle svého pocitu zadýchání. Nemělo by docházet při zátěži k tomu, že budete cítit, že tu aktivitu neudýcháte a ještě by jste neměla cítit, že "jedete jen na 20%".
      Přeji mnoho pevné vůle a mnoho úspěchů ve výkonech.
  • Jak často a jak dlouho uživatel: tomusak datum a čas: 2014-07-29 20:51 Skrýt

    tomusak Dobrý den, cvičím podle tohoto videa tj. nějakých 15 minut většinou si ještě předtím dám rozcvičku, ale chtěla bych se zeptat, jakým cvičením by bylo vhodné toto cvičení doplnit aby to vyšlo třeba na 60 minut, nebo těch 15 minut stačí třeba 3x týdně? Děkuji za odpověď

    reagovat na příspěvek

    • Re: Jak často a jak dlouho uživatel: EvaMrazkova datum a čas: 2014-09-16 20:18

      EvaMrazkova Dobrý den, posilování byste měla doplnit kardio tréninkem. tzn. nějaké kolo, chůze, běh, jestli chcete doma, tak rotoped a nebo si zacvičte warm up 2x za sebou :)
      Pouhé posilování je fajn, ale je dobré se před tím zahřát, poté protáhnout, pak posilovat a pak protáhnout partie, které jste posilovala. Plus bych zařadili nějaké zkrutové pozice - pro rotaci páteře, aby Vás nebolely záda :)
      Krásný den
Nový příspěvek do diskuze
Kontrolní kód jiný obrázek
Opište kontrolní kód