Diskuzní fórum

Posilování s overballem

zpět

  • Super uživatel: Alcakv datum a čas: 2012-11-01 05:36 Skrýt

    Alcakv Nenašla jsem kam napsat pochvalu. Televize je super,cvičení také a hlavně cvičitelky jsou mooc příjemné, vše hezky vysvětlí. Jsem nadšaná a děkuji,že jsem vás objevila.

    reagovat na příspěvek

    • Re: Super uživatel: pacikova datum a čas: 2012-11-05 17:26

      pacikova Dobrý den,
      moc děkujeme za pochvalu, velmi si jí vážíme a doufáme, že s námi vydržíte i nadále :)
  • nefunkční videa uživatel: pytryseek datum a čas: 2013-02-08 16:40 Skrýt

    pytryseek dobrý den, bohužel mi nejde přehrát žádné z videí, nevíte kde je chyba? ani mi to nehlásí žádnou chybnou hlášku.Děkuji

    reagovat na příspěvek

    • Re: nefunkční videa uživatel: pacikova datum a čas: 2013-02-12 14:25

      pacikova Dobrý den,

      vyzkoušejte některé rady uvedené zde http://www.fitnesstv.cz/navody - případně jiný prohlížeč, ale mělo by to fungovat ve všech. Pokud by Vám videa stále nešla, pošlete nám prosím na info@fitnesstv.cz co vám to přesně hlásí, případně i screen obrazovky abychom vám mohli pomoci přijít na zádrhel :)

      reagovat na příspěvek

      • Re: Re: nefunkční videa uživatel: FitnessTrainee datum a čas: 2013-02-25 13:14

        FitnessTrainee Také mi nefunguje žádné video z těchto stránek!
  • Nefunční videa uživatel: IvaMicakova datum a čas: 2013-02-24 22:05 Skrýt

    IvaMicakova Dobrý denm,

    mám stejný problém. Právě jsem aktualizovala novou verzi mozilly a nový adobe flash... Videa stále pustit nejdou. Video se nepřehraje, neposunuje. Zkrátka nijak neraaguje. Děkuji
  • intervaly cvičení uživatel: ELUS datum a čas: 2013-04-16 23:34 Skrýt

    ELUS Dobrý den,
    chtěla bych se zeptat v jakých intervalech teda jak často bych měla cvičit? Snažím se cvičit každý den kromě víkendů a to tak že: Po, St, Pá hubnoucí cvičení na Vaše doporučení a Út, Čt posilovací cvičení, ale videí je tolik, že nevím, které cvičit. Jinak jste super! Děkuji za odpověď

    reagovat na příspěvek

    • Re: intervaly cvičení uživatel: EvaMrazkova datum a čas: 2013-04-22 13:59

      EvaMrazkova Dobrý den, děkujeme za pochvalu.

      Interval tréninků je individuální. Dopřejte si také někdy regeneraci. Pokud cvičíte hubnoucí cvičení např 20 min, pak si dejte ještě posilování na závěr a máte krásnou cvičební jednotku. Pokud cvičíte hubnoucí cviky třeba 2x za sebou a vyjde to např. na 40min., pak už podle mě stačí přidat jen posilko na břicho a je to :).
      Před samotným posilováním byste se měla určitě i zahřát - na to dejte pozor, ať si neublížíte. Tělo musí být zahřáté. Takže jak máte ty dva dny posilovací, tak na to nezapomeňte!
      3x týdně se mi zdá skvělé a myslím, že dostačující, pokud si váhu a tvar těla chcete udržet. Pokud ještě něco změnit, pak musíte po cca 2 měsících trénink změnit a dát si třeba dva dny po sobě trénink s posilováním a pak jeden den regenerace... aby tělo nezačalo stagnovat :-)
      Nejspíš bych vynechala každodenní zátěž. Ale jak říkám, je to otázka individuální, co člověk očekává, kam s tím míří... Pak přichází další etapa a to je vydržet. Protože jakmile se svým tempem přestanete tělo rychle reaguje a vrací se do "startovní" pozice.

      Tak držím pěsti a přeji mnoho pevné vůle
  • Chvála uživatel: Jiřina datum a čas: 2013-07-25 18:41 Skrýt

    Jiřina Dobrý den,
    narazila jsem na vás a přišlo mi to jako dar v pravou chvíli. Váš nápad, váš způsob, jste fantastický . Cvičící slečna je školou i drogou. Navede k životu a k elánu. Vaše stránky doslova převrací zaběhlý zlenivělý styl. Je mi už přes padesát, cvičívala jsem ráda, nyní mě to nebavilo a také jsem nevěřila, že se ještě stane. Nabíjíte a léčíte lidi. Gratuluji Vám.

    reagovat na příspěvek

    • Re: Chvála uživatel: pacikova datum a čas: 2013-08-27 16:53

      pacikova Děkujeme za pochvalu! Doufáme, že je více takových jako jste Vy! :)
  • jak dál ?? uživatel: nuflinka datum a čas: 2014-05-04 13:20 Skrýt

    nuflinka Dobrý den ,cvičím s Vámi už 6 týden ,vaše cvičení mě hodně baví ,hodně mi pomáhá :-)cvičím 30 min .Warm up ,potom posiluji zadeček a břicho ,celkem cvičím cca 45-50min,nevím zda je cvičení postačující ??váha začla po 6 týdnech stagnovat i když cm jdou dolů:-)dodržuji jídelníček i pití ,jak cvičit dála jak dlouho atd abych i nadále hubla?,Děkuji Zdenka

    reagovat na příspěvek

    • Re: jak dál ?? uživatel: EvaMrazkova datum a čas: 2014-12-30 17:29

      EvaMrazkova Dobrý den, tělo právě po takové době začne stagnovat. Je to normální. Vy jen nesmíte ztratit elán do toho jít dál. Je potřeba změnit a upravit trochu jak pohybový plán (zařadit třeba jinak pohybovou aktivitu, v jiný čas, jiný den, jiný cvik, prodloužit dobu zahřívání, nebo si jeden den dát jen aerobní aktivitu - běh, kolo, rychlá chůze....) tak i stravu (přidat třeba více zeleniny, nebo jiný den více bílkovin, zkusit detoxikační den apod.)
      Držím moc palce a jsme ráda, že Vás to s námi baví
      Eva
Nový příspěvek do diskuze
Kontrolní kód jiný obrázek
Opište kontrolní kód