Proč se registrovat?

Jaké cvičení preferuješ?

Cvičení sám/sama v posilovně
Skupinové lekce (aerobic, zumba, bodystyling...)
jiné    

Kroužení s obručí je opět v kurzu, je tu Hooping!

Vzpomínáte na velké plastové obruče, se kterými jste v dětství dokázali v pase kroužit klidně hodinu, a pořád vás to bavilo? Chcete se částečně vrátit do dětských let a zároveň zpevnit celé tělo a třeba i zhubnout nějaké to kilo? Tak volejte sláva a tři dny se radujte, i do České republiky totiž pomalu proniká nový typ cvičení: Hooping!

Kroužení s obručí je opět v kurzu, je tu Hooping!

Existuje spousta variant HoopinguHoop Dance, Hoop Mix i Hoop Fit – základ všech je ale stejný: kroužení se zhruba půlkilovou obručí a kombinace kardio fitness a tanečních prvků. Základem je správný postoj a přijít na to, jak se obruč roztáčí. Nikoliv pánví, ale pomocí dvou silových bodů na těle. Jakmile si zvyknete, což nebude dlouho trvat a točení obručí pro vás bude hračka, začnete se učit i nové cviky a pozice.

Poslední příspěvky

Hooping:

Hoopuji už 2 měsíce a jsem nadšená!!

Je to super:

Kroužení s obručí je skvělé. Manželka si to koupila a určitě jsou na ní vidět výsledky :-)...
Zobrazit diskuzi
Přidat příspěvek

Věkové omezení pro Hooping? Vůbec žádné! Vzhledem k tomu, že existuje více druhů Hoopingu, si na své přijdou jak děti (mezi kterými je mimochodem obruč stále stejně oblíbená jako u jejich rodičů před třiceti lety), tak i starší lidé, kteří ocení hlavně to, že Hooping absolutně nenamáhá klouby. Kromě obruče, která existuje i v cestovní verzi a dá se složit, takže se nemusíte bát cestování městskou dopravou s velkým kruhem v podpaží, nepotřebujete ke cvičení Hoopingu žádné drahé pomůcky. Nejprve si kruh ale vyzkoušejte v rámci lekce s profesionálním instruktorem, až potom si objednejte svůj vlastní – ne však obyčejný plastový, ale speciálně upravený k Hoopingu.

V současnosti už lze po celé České republice najít několik fitness center, která do svého repertoáru zapojila i lekce Hoopingu. A až si osvojíte základní techniku, můžete jej vyzkoušet i sami doma. Důvodů, proč vyzkoušet jakýkoliv druh Hoopingu, je spousta: tvaruje břišní partie, zlepšuje kardiovaskulární systém, zeštíhluje pas a posiluje svalstvo zad a rukou. A navíc, při dobře prováděném Hoopingu spálíte až šest set kalorií za hodinu! Hlavně se během Hoopingu skvěle pobavíte, je to víc tanec s obručí než cvičení a nebudete chtít přestat!

Nový příspěvek do diskuze
Kontrolní kód jiný obrázek
Opište kontrolní kód